Connect with us

Latest

TheYogaNews.com:30 min yin yoga – Annas yoga studio

Published

on

The Yoga News Trending Product Deals

Apple Cider Vinegar Gummy Vitamins by Goli Nutrition - Immunity & Detox - (1 Pack, 60 Count, with The Mother, Gluten-Free, Vegan, Vitamin B9, B12, Beetroot, Pomegranate)

$18.98
Amazon.com
as of August 29, 2022 2:51 am

NETGEAR Wi-Fi Range Extender EX3700 - Coverage Up to 1000 Sq Ft and 15 Devices with AC750 Dual Band Wireless Signal Booster & Repeater (Up to 750Mbps Speed), and Compact Wall Plug Design

$39.99
$26.69
Amazon.com
as of August 29, 2022 2:51 am

Ashwagandha 1300mg Made with Organic Ashwagandha Root Powder & Black Pepper Extract - 120 Capsules. 100% Pure Ashwagandha Supplement for Stress Relief, Anti-Anxiety & Adrenal, Mood & Thyroid Support

$29.95
$19.95
Amazon.com
as of August 29, 2022 2:51 am

NanoSteamer Large 3-in-1 Nano Ionic Facial Steamer with Precise Temp Control - 30 Min Steam Time - Humidifier - Unclogs Pores - Blackheads - Spa Quality - Bonus 5 Piece Stainless Steel Skin Kit

$64.95
$33.95
Amazon.com
as of August 29, 2022 2:51 am

Organic Ashwagandha 2,100 mg - 100 Vegan Capsules Pure Organic Ashwagandha Powder and Root Extract - Stress Relief, Mood Enhancer, Immune & Thyroid Support

$15.95
Amazon.com
as of August 29, 2022 2:51 am

Den här veckan har jag satt ihop ett Yin yoga cross. Yin yoga innebär att man håller yoga positionerna relativt länge, oftast mjukare positioner som until exempel barnet eller duvan. Inga krigare positioner här. Yin yoga kan minska på stress och oroskänslor. Det kan även öka flexibiliteten och mobiliteten i leder, samt öka cirkulationen i leder.
Om du vet med dig att du är väldigt över rörlig så ta det väldigt försiktigt och använder kuddar som stöd, eller avstår helt från yin yoga.
Rulla ut din yoga matta så kör vi!

Namaste!

www.fb.com/annasyogastudio
Instagram: annaleijonhufvud

Intro/finish: Carpe Diem Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed underneath Artistic Commons: By Attribution 3.0 License
http://creativecommons.org/licenses/b…

เรียนโยคะ Spot YOGA STUDIO ACADEMY NO.1 (15วินาที)

www.studio-academy.com
Video Ranking: / 5

Continue Reading
20 Comments

20 Comments

  1. Sofia Wessberg

    August 12, 2021 at 4:00 pm

    Hur ofta kan man göra detta? Jobbar inom vården väldigt skönt för kroppen efter arbetsdag

  2. Synneve Dahlin-Ivanoff

    August 12, 2021 at 4:30 pm

    Härligt

  3. Robbin

    August 12, 2021 at 5:16 pm

    Tack så jättemycket för denna guidning. Första gången jag provar yin yoga och kommer absolut komma tbx fler gånger. Namaste

  4. Ann-Charlotte Brymell

    August 12, 2021 at 5:49 pm

    Anna du är bäst. Lugn och naturlig.Bra instruktioner. Tack!

  5. Anton Stjärnbrandt

    August 12, 2021 at 6:02 pm

    Jättebra !

  6. Ingemar Fransson

    August 12, 2021 at 6:42 pm

    Tack Anna. Du har varit en del av mitt liv i några år nu. Du har blivit en vana som verkligen fyller en viktig funktion. Min kropp signalerar behovet av dina yogapass ifall jag slarvar och inte gör dem.

  7. Hennica Von Hertzen-Zilliacus

    August 12, 2021 at 7:35 pm

    Första videopasset då Corona har stängt Arbis i Helsingfors. Fin skön upplevelse!
    Återkommer i morgon igen.TACK!

  8. Anna Conradsson

    August 12, 2021 at 7:56 pm

    Juldagsmorgon efter massa skidåkning innan resten av familjen vaknar…var jätteskönt! Tack Anna o go jul.

  9. Rebecca Johansson

    August 12, 2021 at 8:19 pm

    Hittade precis till din kanal, första gången jag testade en svensk yoga-video här på Youtube 🙂 Tack för en bra yogaklass. Idag när jag gjorde detta passet är det julaftons kväll, det har varit en tuff dag för mig av olika anledningar men den här yogan gjorde att dagen avslutades på ett skönt sätt <3 Namaste <3

  10. Mogge Erixon

    August 12, 2021 at 8:48 pm

    Tack för att du är en del av min morgon rutin

  11. Anna Hagberg

    August 12, 2021 at 9:31 pm

    Super härligt pass• precis vad jag behövde Tack så jätte mycket!

  12. graleh

    August 12, 2021 at 9:44 pm

    Hej! Jag har gått mediyoga ett par gånger och tänkte nu gå vidare. Jag blev rekommenderad YinYoga för min utmattning och trötthet men jag är också ganska stel i kroppen. Det verkar som att varje rörelse här i YinYoga hålls ganska länge? Är det vanligt inom YinYoga? Jag blir ofta väldigt öm av att ligga i samma ställning länge och vill hellre göra många stretch-övningar på ett pass och inte vara så väldigt länge i varje övning. Finns det snabbare YinYoga eller det är såhär YinYoga fungerar? Tack <3 🙂

  13. Hanna Marina

    August 12, 2021 at 9:56 pm

    I barnets position och jag inte kan luta mig framåt var är jag stel då?

  14. Sofia Roos

    August 12, 2021 at 10:04 pm

    Tack! Namaste

  15. Manda Ersgård

    August 12, 2021 at 10:46 pm

    Härligt! Tack

  16. Jessica Mickelson

    August 12, 2021 at 11:16 pm

    Tack för en underbar pas

  17. ramona berggren

    August 12, 2021 at 11:36 pm

    Jag har precis testat detta passet för första gången
    I början kände jag mig mest stel & öm, men mot slutet så kändes det redan mycket bättre, så tack

  18. Jan Paulsson

    August 12, 2021 at 11:49 pm

    Jag har provat flera av dina yogapass i en vecka nu.
    Det har varit värt det , känns bra i kroppen efteråt.
    Nöjd nybörjare.

  19. Eva Sjöström

    August 13, 2021 at 12:28 am

    Lugnt och skönt för en öm kropp..och själ 🙂

  20. Omid Rezvani

    August 13, 2021 at 1:16 am

    Tack!
    Har aldrig yogat tidigare men velat och kollat på andra och testat. Men när jag hittat dig så vill jag inte sluta 🙂
    Du instruerar helt fantastiskt!
    Tack än en gång!